vineri, 7 martie 2008

"Sfârşitul nu-i aici"

A trecut 29 februarie... următorul e peste 4 ani. Din fericire, nu putem spune acelaşi lucru şi despre Gala Folk Om Bun... eveniment care s-a consumat acum o săptămână, în ziua pomenită mai sus.

Mi-am cumpărat bilet cu mult timp înainte şi am aşteptat concertul cu o oarecare nelinişte.

Pe 29 februarie, la 19:30, eram pe locul meu, în Sala Palatului, sectorul L, rândul 12. Gala a început, ca de obicei, cu o oarecare întârziere. Nimic neobişnuit până aici. Însă în momentul în care pe scenă au apărut toţi artiştii serii pentru a interpreta „Om Bun”, am realizat că spectacolul avea să fie diferit faţă de anii trecuţi şi am recunoscut şi motivul neliniştii mele anterioare... Lipsea ceva...sau mai bine zis, cineva...

Sala a fost plină... mai plină decât ultima dată când a văzut-o el. Poate că lumea venise special să regăsească in folk o parte din el... Pentru mine, emoţia a fost foarte puternică în momentul în care pe scenă a urcat Ducu Bertzi. Obişnuiau să cânte împreună... El anima cântecele lui Ducu şi, din când în când, ne bucura şi cu interpretările lui...

“Sunt tânăr, doamnă!”… spunea el. Şi parcă îl şi vedeam acolo, pe scenă… L-am regăsit cu siguranţă pe Florian Pittiş la Gala Folk. În fiecare moment al spectacolului, dar, mai ales, atunci când Ducu Bertzi a interpretat melodia “Sfârşitul nu-i aici”…



Niciun comentariu: